Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads

Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads są różne i warto się z nimi zapoznać, jeżeli chcemy, aby nasza witryny funkcjonowała w sposób odpowiedni. Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads przyczyniają się do wielu korzyści. Jeśli używasz niewłaściwych rozszerzeń reklam lub takich, które nie mają zastosowania do Twoich celów lub wezwania do działania w reklamach, możesz spodziewać się niższych CTR niż średnia, co skutkuje gorszym wynikiem jakości. Nie wspominając już o znaczącym wpływie na trafność reklamy. Wraz z ich reklamą znajdują się rozszerzenia linków do podstron bezpośrednio związane z funkcjami narzędzi SEO, takimi jak audyty, badania słów kluczowych i inne. Teraz jest to doskonałe wykorzystanie rozszerzeń reklam, które prawdopodobnie przyniosą lepszy niż oczekiwano CTR i poprawią trafność, zwiększając wyniki jakości i obniżając koszty. Nie popełniaj błędów, umieszczając rozszerzenia reklam w reklamach tylko po to, aby to zrobić, ponieważ przeczytałeś badanie dotyczące ulepszonego CTR. Za każdym razem, gdy korzystasz z rozszerzeń, upewnij się, że pomagają lub poprawiają wezwanie do działania. Za każdym razem, gdy korzystasz z rozszerzeń, upewnij się, że pomagają lub poprawiają wezwanie do działania. Teraz, gdy już wiesz, czym są rozszerzenia reklam, dlaczego warto z nich korzystać i gdzie większość ludzi popełnia błędy, przyjrzyjmy się każdemu rozszerzeniu reklamy, które Google Ads ma do zaoferowania i jak możesz je dziś skonfigurować. Dzięki nowoczesnej technologii możemy iść ulicą, zobaczyć parę butów, które nam się podobają, udać się do Google i zlokalizować sklep, który sprzedaje je w ciągu trzydziestu sekund lub mniej. Dzięki wynalezieniu handlu internetowego możesz postrzegać go jako zagrożenie dla lokalnego biznesu lub narzędzie wzrostu.

Zobacz również